זה בלוג לימודי במגמת "תקשוב ולמידה". בלימודים שלי לתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה.
שמתי רשומות אשר מתיחסות לחומר הלימודים בקורסים שונים אשר אני לומדת בתקשוב ולמידה ובנושאי החינוך.
ישנן מטרות שצריך להגשימן דרך הבלוג הזה שהוא מוביל ללמידה הדדית בין הסטודנטים.

יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

משוב ורפלקציה

בהתחלת לימודיי לנושא התקשוב והלמידה במרכז ללימודים אקאדימיים כתבתי משפט באחד הפורומים והלכתי לפיו, המשפט היה "טכנולוגיה אינה שד מהשמים", רציתי לספר בפוסט הזה כמה היה לי קשה בתחילת הדרך של הבלוג, אבל עכשיו, לשמחתי, אני מאוד מרוצה כי אני מרגישה שיש לי מרץ לכתוב אפילו פעמיים בשבוע. גיליתי שהבלוג הוא מאוד לימודי כי למדתי הרבה ידע מבלוגים של אחרים.

היתה לי הרגשה מאוד טובה ונוחה כשקראתי תגובות מעמיתיי. את האמת זה נתן לי עידוד גדול להמשיך לימודיית ובעיקר בתחום הטכנולוגי. אני רוצה להודות בפני עצמי ובפני האחרים שקיבלתי הרבה תמיכה ועידודים מהמרצים שליוו אותי בלימודי וזה נתן לי דחף להתקדם.

לפי דעתי היה רעיון מוצלח לאפשר לקבוצה אחרת להגיב על הבלוג. רציתי לספר שהייתה לי חרדה מהטכנולוגיהת ועכשיו נשברה החרדה ונעלם הפחד שהרגשתי בתחילת לימודיי.

אני אמשיך להוספת עוד חומרים לימודיים לבלוג שלי כהמשך לתהליך הלימודי וההוראתי.כמה זה טוב לצאת במשוב כל כך חיובי ואפקטיבי, עם הגשמת החלום ויישום המטרה שהאדם שם בפני עצמו.

התברר לי בסוף שהטכנולוגיה היא לא שד מהשמיים.

2 תגובות:

אזהאר שלבי אמר/ה...

היי פוזיה
אני מאוד שמחה שנשברה החרדה מהטכנולוגיהת אצלך ושקיים אצלך דחף להתקדם עוד .
אני מאחלת לך הצלחה וכל הכבוד .

סהאם אמר/ה...

היי פוזייה
הטכנולוגיה לא מפחידה אלה כיף לעבוד עם הטכנולוגיה . וזה לא קשה בכלל לתרגל כל הזמן תוך תרגיל מתמשך לשאול לנסות בסוף שולטים ומצליחים
סהאם