זה בלוג לימודי במגמת "תקשוב ולמידה". בלימודים שלי לתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה.
שמתי רשומות אשר מתיחסות לחומר הלימודים בקורסים שונים אשר אני לומדת בתקשוב ולמידה ובנושאי החינוך.
ישנן מטרות שצריך להגשימן דרך הבלוג הזה שהוא מוביל ללמידה הדדית בין הסטודנטים.

יום שבת, 15 בינואר 2011

סיכום בלוג הערכה מסכמת


זה בלוג שעשיתי במגמת תיקשוב ולמידה למטרה לימודית וחשובה. ברשומה הזו נשאלת השאלה: האם היה הבלוג כדאי?

כן, זה כדאי מאוד למרות שהטכנולוגיה החדשה מאפשרת היום נגישות רבה ומהירה לאינפורמציה אבל התברר לי שהבלוג הלימודי מאפשר למידת הרבה נושאים בצורה מקוצרת ומתומצתת. וגם מאפשר למידה על אותו נושא מהרבה אנשים מהבטים שונים. וגם ללמוד מהדיעה האישית שלהם.

דרך הבלוג  הזה כל כך הרגשתי טוב כשקראתי תגובות של האחרים שזה מעודד ונותן הנאה. למדתי הרבה נושאים חדשים שלא ידעתי אותם לפני זה, בשבילי היה כדאי מאוד הבלוג הזה כי דרכו ידעתי חומרי לימוד חדשים וזה סייע לי מאוד. נהניתי שהיו ברשומות קישורים שזה גם מביא ללמידה, וזה תרם לי צעדים להתקדם כי לפני זה לא התעניינתי בטכנולוגיה. שמתי הרבה נושאים שקשורים ללימודים שלי. אני מאמינה שהופעת תמונת האדם בבלוג וגם השכלתו זה מאוד מרשים, בנקודה הזו הרגשתי שכך גם אנשים מכירים אחד את השני בפנים. נהניתי מאוד בכתיבת הבלוג שלי, אני מקווה שכל אחד למד מהבלוג הזה. תקוותי העתידית שהתיקשוב יתפתח יותר כך שיוכשרו כל הסטודנטים בהשכלה הגבוהה בפתיחת בלוג. וגם מציעה לתלמידי תיכון לעשות בלוג בהשגחת רכזי תיקשוב מוכשרים.

התברר שהטכנולוגיה אינה שד מהשמיים והיה בשבילי הישג גדול.

תודתי נתנת למנחה שלי בבלוג הלימודי ד''ר גילה קורץ, למשפחתי, ותודתי לכל מי שלווה אותי בבלוג. 


תגובה 1:

סהאם אמר/ה...

כל הכבוד לך פאוזייה , התגברת על כל הקשיים והצלחת תמשיכי כך . ויהיה לך הצלחה בכל החיים
סהאם