זה בלוג לימודי במגמת "תקשוב ולמידה". בלימודים שלי לתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה.
שמתי רשומות אשר מתיחסות לחומר הלימודים בקורסים שונים אשר אני לומדת בתקשוב ולמידה ובנושאי החינוך.
ישנן מטרות שצריך להגשימן דרך הבלוג הזה שהוא מוביל ללמידה הדדית בין הסטודנטים.

יום שלישי, 11 במאי 2010

שקט נפשי עם השלום

כל כך הייתי שמחה כשבשרה לנו ד"ר גילה קורץ ראש החוג לתקשוב ולמידה במכללה,בשורה מאוד יפה על שני סטודנטים,אשר זכו במלגה שזה נבע כתוצאה לשיתוף הדדי ביניהם במהלך הלימודים שלהם,פרסום ההודעה הזו נתן לי הרגשת שקט נפשי,וגם נתן לי אופטימיות לעתיד שהשלום אפשרי בין שני העמים היהודי והערבי . ואנחנו בני האדם הכלי שבאמצעותו אפשר ליישם דו קיום בין שני העמים.כך ששני הצדדים יכולים לעזור אחד לשני,ולחנך את הילדים שלנו גם בבית וגם בבית-הספר לאי השנאה והקנאה ,ולחנך ילדינו על האהבה וכך שומרים על שקט נפשי לשני הצדדים.

אין תגובות: